Usch.

Här skulle man väl kunna säga att livet är allt annat än bra.
Freja har varit magsjuk sedan i slutet av förra veckan och vi ser ingen bättring. Hon är medtagen och mår inte bra.
Igår tillbringade vi nästan 5 timmar på akuten för att få höra att allt var okej och att det bara var att avvakta. Vår lilla tjeja.. hon är så matt och mår verkligen inget vidare..

Har fått nej på ett antal sökta jobb nu i dagarna med. Jobb som jag faktiskt vet att jag skulle klara av, hur bra som helst.
Känns ju inte bättre när man går för att skriva in sig på arbetsförmedlingen och möts av en gammal klasskompis som jobbar där. Känner mig nedtryckt i skorna, värdelös.
Får kastat i ansiktet att jag måste söka jobb i hela landet. På ett otrevligt sätt. Jag vet att reglerna är så, men det finns ju liksom olika sätt att uttrycka det på.

Usch.
Negativ dag.
Negativ energi.

Ryck upp mig någon?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Forbaskade arbetsformedligstanter!! skit va elakt av henne.

Och akuten,, det later inget vidare, hoppas hon far samma dunder medicin som du fick nar vi var pa kreta for manga ar sen.. den var ju kanoners..



Hur som helst kom ihag dina led ord for 2009 och allt loser sif en dag sa kommer jobb och storkorvan och friska barn !



Stora kramar med mycket karlek i kommer skickandes till dig fran lilla rockneby( som jag hoppas pa att lamna snart)



Xox

2009-01-19 @ 18:46:59
Postat av: Linda Karlsson

Mmm...jag var också på AF häromdan och skrev in mig...och jag antar att det var Vanja du mötte på...samma här!!

Usch då...hoppas lilltjejen kryar på sig, jobbigt!! kramar

2009-01-19 @ 20:47:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits