Välkommen 2011

Nåja, nu har det gått över en vecka på det nya året, men jag har senaste veckan samlat mig för att fundera kring vad jag önskar ha ut av 2011.

På det praktiska planet så ser jag fram emot första våren, sommaren och hösten i huset. Ser fram med både fasa och inspiration mot renovering.

Som person vill jag fortsätta utvecklas till en mer hälsosam och balanserad människa, vilket jag ju skriver en annan blogg om.
Jag vill utveckla mina kreativa sidor mer när det gäller inredning, scrapbooking och fotografering.
Jag vill umgås MYCKET med mina nära och kära.
Göra saker som gör mig GLAD.

Och framför allt är detta året då jag ska leva mitt liv precis som JAG VILL.
Visst finns det måsten och krav. Men mer än någonsin så känner jag inom mig, hur mycket det är JAG VILL, som jag tidigare inte tillåtit mig. Men det gör jag nu, för jag KAN!

(och du som läser det här: Du kan du också!)

Jag tänker inte vara mer specifik i hur jag ser fram emot 2011.
Kanske kommer jag framöver blicka tillbaka till 2010, men inte just nu, för nu ska jag sova!


Kommentarer:
Postat av: Malin

Vad spännande att ni har flyttat nu. Hoppas man får se lite bilder vartefter, det ser fantastiskt mysigt ut.



Ang. FlyLady... jag är ju också helt nu och känner att det är så stort och en aning avskräckande med all information, men jag bestämde mig för att börja med de 31 babystepsen så får vi se vart det bär av sen.

http://flylady.net/pages/begin_babysteps.asp



Och du har så rätt, en sak i taget och även små insatser är bra. O ja!



Kram!

2011-01-09 @ 18:13:44
URL: http://minimallasblog.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits