Utlottning av Cliniderm!

Som jag tidigare skrivit, så har jag fått möjlighet att pröva på Cliniderms produkter via Buzzador.
Nu har du chansen att vinna en gåvobox av mig!

Jag har fyra stycken att lotta ut.

Gåvoboxen innehåller:
- Active Protection Day Cream, 5 ml
- Age Delay Serum, 2 ml
- Ultra Soft Cleansing Milk, 5 ml
- Barrier repair, 5 ml
- Optimal Strenght Night Cream, 5 ml
- Ideal Balance Skin Tonic, 5 ml

Allt i en liten söt box som DU får på posten om du vinner!

Vad du behöver göra för att vinna är:
- Skriv en kommentar/ett inlägg som motiverar varför du ska vinna boxen.

Gå sedan in på cliniderms hemsida:
http://www.cliniderm.se och leta upp svaret på denna fråga:
- Vad heter Cliniderms ögonkräm?

Svaret mailar du till mig på: [email protected]

Du ska alltså göra två saker: Motivera i ett inlägg och maila mig svaret på frågan!

Senast den 20 januari vill jag ha ditt svar!

LYCKA TILL!

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Åh, jag som trött och sliten småbarnsmorsa som aldrig unnar mig nåt själv, speciellt inte skönhetsvård, vill så gärna vinna! Dessutom är jag också Buzzador men fick inte den här kampanjen!



Kram,

Sofia

2011-01-13 @ 09:59:21
Postat av: Malin

Åh vad kul med en utlottning! Jag skulle verkligen behöva ett sånt där hudvårdskit så jag får en spark i baken och slutar rengöra ansiktet med vanlig tvål. Jag tror min hud skulle bli mjuk och glad och ha dig att tacka för det. :-)

Ögonkrämen gissar jag heter: Visibly smooth eye cream.



Kram!

Postat av: Camilla

Blir snart 36 och hyn visar tydliga ålderstecken. Detta paket skulle ge en trött och grå småbarnsmamma lite lyster och lyx i tillvaron.

2011-01-13 @ 20:15:58
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Kristin

Lite rim och reson så kanske det kan bli fason!

2011, året då jag ska bli tre-nolla:

Vem vet, är det dags att börja trolla?

Med oljor och krämer som kan uträtta under,

kanske ditt utvalda paket kan ge mig sköna stunder :)



Tack för en härlig blogg och lycka till med alla projekt i nya huset! Kram Kristin

2011-01-13 @ 20:54:34
Postat av: Jennifer Jangert

Som nybliven mamma får jag knappt sova,

Fått mörka ringar under ögonen vill jag lova.

Och kyla och vind har gjort hyn trist och grå,

Men allt det skulle fixas om jag gåvobox få.

Krämer från Cliniderm kan jag väl vara värd?

För även trötta mammor behöver lyx och flärd.

2011-01-13 @ 21:06:41
Postat av: Anonym

Vad ska jag säga? Att vara ensamstående morsa, statligt anställd och mitt i årsbokslutet med 53 timmars arbete bakom mig denna vecka (!) och utan några som helst utsikter till en ledig lördag så kan man väl inte tänka sig att jag kan uppbringa en motivation god nog att vinna detta pris.

Men försöka ska jag;

Statsanställd med ansiktet fyllt av kvisslor

Efter att stressen bränt min kropp som nässlor

Sitter jag här och försöker finna

ett halvdant rim som kan få mig att vinna

Ett helt paket med lyxiga flaskor

som kan förgylla min tillvaro massor!

Häpp!



Jag tycker faktiskt jag är värd en kram i alla fall när jag nu förnedrat mig offentligt på det här viset;-)

Vi får ta det när vi ses Malin! Låt mig bara rida ut årsbokslutet och lugna alla panikslagna ekonomidirektörer så kommer jag och besöker er!

Stor stor stor bamsekram!:-)



2011-01-13 @ 21:36:36
Postat av: Mia Nordangård

Hoppla! Man kanske ska skriva vem man är också? ;-)

2011-01-13 @ 21:37:17
Postat av: Mia Nordangård

Jisses Jennifer! Där ligger man i lä! Har du tjuvtränat och rimmat på julklapparna?



Mycket bra!

2011-01-13 @ 21:38:22
Postat av: Sara

Visibly Smooth Eye Cream!



Jag tycker att jag ska vinna den eftersom jag blir fullkomligt hålögd av att hela tillvaron hänger på en skör tråd just nu. Ringar under ögonen? Bildäck, I say!

2011-01-14 @ 09:44:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits