Ser fram emot det nya året!

2011 kommer bli mitt år!
Det är så mycket BRA som händer,
och det som är jobbigt hanterar jag riktigt bra just nu. Jag tar varje dag som den kommer och försöker leva livet som JAG vill leva det, och inte tänka alltför mycket på alla MÅSTEN och KRAV som jag tror att jag har på mig, men som jag egentligen skapat.

Har haft en bra helg, ett kortare besök än tänkt i Gamleby, spontant blev jag bjuden på våfflor också, och så en hemmasöndag med städ. Har plockat och dammat i vardagsrummet, här ska dammsugas och sedan är det hallen och kökets tur. Tvättmaskinen går och julsakerna har burits upp på vinden.

Igår var jag hos min homeopat igen och jag måste ju säga att när jag tänker tillbaka, så har det hänt så otroligt mycket med mig sedan jag började gå hos honom. Nu började jag ju med min terapi ungefär samtidigt, men jag tror att huvud och kropp hänger ihop väldigt mycket. Att jag sedan jag började hos homeopaten inte haft ont i magen, är ett under, med tanke på de magproblem som jag haft i många många år!

Humbug säger du nu kanske?
Ja det kanske det är? Men det fungerar för mig.

Hoppas DU haft en härlig helg!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits