Lång bortavaro

En blogg får aldrig vara ett tvång, så är det bara.
De senaste månaderna har det inte blivit mycket bloggande. Kanske blir det mer nu när vi är färdigflyttade och börjar komma i ordning. Vi har massa roliga renoveringsprojekt på gång, men också mindre roliga, men dock nödvändiga.
Mitt pysselrum börjar komma iordning så smått och ni ska tro att jag LÄNGTAR efter att sätta mig och scrappa! Vet inte NÄR jag gjorde det sist!

Hösten har varit hektisk. Aldrig att jag flyttar mer och måste jag det så blir det en flyttfirma. Att flytta har tagit enormt på krafterna både psykiskt och fysiskt.

En bild från huset, denna snöiga vinter:


Kommentarer:
Postat av: Bea

Åhh vad mysigt det ser ut med alla snö och istapparna under taket. Hoppas att ni trivs bra i det nya huset.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits