Åh!

Snart går husflytten. Eller snart och snart. Först ska lägenheten säljas, vilket känns väldigt nervöst.
Men jag har börjat drömma om huset.
Jag och Christian har börjat drömma oss bort till allt vi ska förverkliga där. Allt vi kan göra.
Jag ser det som ett långt projekt. Många saker som vi vill göra, men det är ingen brådska, vi har tänkt bo där LÄNGE.
Fixa massa fina rabatter i trädgården. Jordgubbsland. Kryddträdgård.
Renovera lite inne.
Köpa fina krukor och blommor.
Utemöbler och en hammock.
Förvaring i mängder, så det ska bli organiserat och ordning.
Inreda gäststugan, vitt & lantligt.
Måla om loppisfynd.
Jag kommer få en egen pysselhörna med gott om UTRYMME för första gången.
Så underbart!

Jag längtar!

Kommentarer:
Postat av: Artisan Jewelry

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits