Nöjd.

Jag är en person som har svårt att vara nöjd.
Jag är just nu inte nöjd med min vikt och mitt riktigt usla förhållande till mat
Jag är inte nöjd med vårt boende.

MEN

Jag är så underbart nöjd med mitt jobb!
Jag kämpade i många år för att nå hit, men jag är så glad att jag har mitt jobb!
Det innebär allt jag drömt om att få jobba med.. det är att jobba med samhällsfrågor som jag alltid velat, att ha mycket kontakter, få skriva, få fixa med små saker här och där.. det är extremt utvecklande, lärorikt och ROLIGT!
ÅH vad jag trivs!!! Jag har hamnat där jag verkligen får göra mig full rätt och det känns superbra!

Får man vara så nöjd?
Ja det får man!

Sedan är jag så glad för en av mina fina vänner J som tillsammans med E.. har fått en liten son, GRATTIS!
Och så har Freja fått en liten tjejkusin! Grattis till P och G!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits