Vackert.

Morfars begravning var vacker, lugn och fridfull.
Det var jobbigt, men också skönt att få ett avslut, men jag har fortfarande inte förstått att han är borta, denna fina man som funnits hela mitt liv. Mormor är självklart jätteledsen och känner sig ensam, de hade varit gifta i 57 år och varit tillsammans sedan de var 16 respektive 17 år.. det är klart det blir tomt.. Men hon har inte gett upp, och det känns skönt.
Det var så skönt att få krama om henne och få visa att jag finns där för henne.

Och begravningen var inte bara negativ. Fikat efteråt blev väldigt trevligt, min kusin hade fixat massa bilder som visades i ett bildspel, bilder både på morfar och alla i släkten. Blev väldigt gemytligt att samlas kring. Dessutom berättade kusinen och hans flickvän att de ska ha en liten! :) Så härligt!!

På lördagen var vi i Gamleby hos Christians familj. Väldigt skönt att vara på landet, och vi njöt av sol och snö.








Vill även passa på att visa en fin bild när Freja hjälpte mig att göra pannkakor!


Söndagen så var jag och Freja på Ikea och köpte förvaringsgrejer. Nu ska bli ordning och reda här hemma!

Och  nu är det måndag och vardag.

Och så har världens finaste S fått en liten Idun. Åh sånt grattis till er! Hoppas jag får träffa er snart, riktigt snart!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits