Lista.

Brukar inte göra sådana här listor så ofta. Men fina vännen Sara hade en lite skoj lista i sin blogg som jag inte kunde motstå. Kan dock inte få vissa av svaren att sluta vara fetstilade så ni får stå ut.

Senaste...

Låt du hörde: Salem Al Fakir - Brooklyn Sun. En av favoritlåtarna just nu.
Film du såg: Flyga Drake
Mat du åt: Ostsmörgås och honungsyoghurt
Kram: Frejas goaste varma kram!
Puss: Freja det med.
Känslan: en skopa tristess, en skopa avslappning
Resa: Hem från Kalmar och föräldrarna
Glädje: Vackra, sköna, ljumma sommarkvällar
Dröm: en otäck sådan
Person du träffade: Freja.
Personen du pratade i telefon med: en telefonförsäljare
Personen du fick sms av: min syster
Gången du åt 7-eleven korv: Tror aldrig det inträffat. Däremot en smörgås på fyllan en gång på Söder i Sthlm.
Gången du var utomhus: Igår kväll, promenad.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I förrgår.
Saken du köpte: Ett lektält till tösen.

Allmänt:
Ska bli skoj: Att fortsätta ha semester två veckor till
Ska inte bli skoj att: Begrava finaste Milton.
Sparar till: Thailandsresa!
Pålägg som gäller: Ost med gurka
Önskar att jag var bättre på: att fotografera. Vill lära mera!
Dagens dryck: Kaffe.
Vad saknar du: ett hus med en altan.
Tre band/artister: Salem Al Fakir, Nightwish, Takida
Vad har du gjort idag: Druckit kaffe, lekt med Freja, förberett för utelek.
Brukar du svära mycket: Inte så ofta.
Hur tidigt stiger du upp: Under semestern varierar det. Vardagar 06.30
Vad ska du göra ikväll: Städa vårt sovrum, börja med en fotobok om MIlton
Hur många timmar sover du per natt: 6-8h
Vad är det för veckodag: Monday.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Oj, förra sommaren. Minns knappt!
Favoritplagg i garderoben just nu: Nya randiga klänningen från Indiska. Ser fram emot hösten med svarta leggings till och stövlar.
Längd: 159 cm
Vikt: hemlis.
Byter gärna garderob med: Sarah Jessica Parker, fast i större storlek :)
Byxa eller kjol: Hm. Vetente.
Senast utlästa bok: Dödergök med Katarina Wennerstam
Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt.
Mig själv med tre ord (just nu): uttråkad, känslosam, förhoppningsfull
Jag tränar: Promenerar, men funderar på att börja springa.
Jag ville bli när jag var liten: Lärare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits