Scrappat!

Vilken skillnad det är på orken när man inte jobbar. Är ledig denna vecka också och har ägnat mig åt att fixa massa i lägenheten och göra massa grejer som man annars inte tar sig tid till. Och så har jag gjort massa mys med Freja. Ätit långa frukostar. Gosat framför tv:n. Idag ska vi till simhallen.
Och igår kväll så.. scrappade jag! Kors i taket! Dessa alster blev det (fotade dem inomhus på vintern, inte den bästa kvaliteten.. men ni ser väl skapligt. Vår scanner har gått sönder.)




Denna nedre layout gjorde jag efter en skissutmaning på Swescrapbook.


På måndag drar allt igång igen, men nu har jag samlat kraft. Det gäller bara att ta ett stort andetag...


Kommentarer:
Postat av: Turbomalin

Superfina LO :)

Postat av: Linda

Vad skööööönt att få scrappa lite! Det är härligt att du känner lite mer ork. Saknar dig vännen, hoppas vi kan ses inom en ganska snar framtid :)

2010-01-08 @ 15:17:53
URL: http://joona.se
Postat av: Lisbet

Tar mig en tur via ”min bloggrunda” sida. Om du tycker det är olämpligt så plocka bort min kommentar. Det är så farligt att surfa runt för jag måste titta på det du gjort sedan sist.



Jag vill bara berätta att vi har rea på Articsisters stämplar i helgen så vi får rum med de nya som kommer in. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.



Välkommen in

Lisbet

Articsisters

2010-01-15 @ 09:32:40
URL: http://www.articsisters.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits