Schlagerscrap, VAB och träningsbrist

I lördags var jag hemma hos Elle och Fia och pysslade och tittade på schlager. Vi hade en jätterolig kväll!! Jag gjorde en layout och ett kort. Inte så mkt med andra ord, men det blev mycket prat, både allvarligare teman diskuterades och mer lättsamma ämnen. Tycker om er tjejer och vill träffa er snart igen!!
Och så fick vi äran att träffa Fias Danne, som fick stå ut med pysselsnack ett par timmar tills vi tyckte det var dags att åka hem.

Idag vabbar jag. Freja har varit krasslig i helgen och hade feber igår. Idag är hon feberfri, så vi får se om hon kan gå till dagmamman imorgon.

jag känner mig själv krasslig nu, lite halvhängig sådär. Jag blev förkyld efter jul och var förkyld i flera veckor. Förra veckan var jag frisk och skulle precis sätta igång med träningen igen nu, men så faller jag dit i sjukdom IGEN. Det är banne mig inte rättvist! Jag vill, och kroppen vill! Det är bara att försöka ge sig till tåls....
På torsdag måste jag vara frisk!!
Anordnar genom jobbet en föreläsning i Linköping, för 100 personer. Jag är spindeln i nätet och måste vara där, det är inget snack om saken.

Nu ska jag bygga lego.



Kommentarer:
Postat av: Cissi

Vad är det för föreläsning? nyf

Postat av: Cissi

Vad gott att det klaffade! Dags för en kurerande helg för dig nu då?

Krya på dig!

2010-02-12 @ 17:38:48
URL: http://mammavarg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv :), tycker om er också o vill me träffas snart igen..

2010-02-16 @ 18:25:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits