Höstig helg

Denna helgen har varit en perfekt kombination av vänner, familj och upplevelser!

fredags kväll var jag, Freja och min vän Fia och hennes Kevin och Melwin i Vrinneviskogen och fikade och gick en sväng. Killarna hoppade omkring på en äventyrsbana, Freja hade fullt upp med att utforska kottar, barr, stenar och pinnar. Hon tyckte det var SÅ härligt och ville inte gå därifrån.
Väl hemma var det popcorn och mys framför tv:n med hela familjen.

Lördag dag var det lekplatsbesök och städ här hemma, men skönt det också. Eftermiddagen/kvällen tillbringades med fina Johanna ute på stan eftersom det var Kulturnatt. Vi kollade inte på något speciellt utan bara fikade och tittade på folk. Träffade lite gamla klasskompisar och arbetskompisar och så. Nice!!

Söndag och en stund på lekplatsen, stan (köpte bland annat ett par vinterstövlar till mig) och så var lilla familjen ute och åt mat på Highlander Inn och tog en lång höstpromenad och Freja fick busa bland alla löv. HÄRLIGT!

Här kommer bilder från i fredags i Vrinneviskogen:




Frejas nya favorit: LEGO! Och pussla förstås.. Helst samtidigt ;)



 

Den sista bilden blev väldigt mörk men efter lite justeringar tyckte jag den blev riktigt härlig i sin gula ton!



Kommentarer:
Postat av: Malin

Så fina bilder, hon är underbart söt den lilla.

kram

Postat av: Camilla

Åh, superfina bilder! Hon är så söt :)

Skönt att hon verkar trivas hos dagmamman, sånt underlättar för föräldrar har jag insett..lillen har jättekul på dagis och jag är lättad!



Får jag be om din röst? :) http://www.tv4.se/1.1173520?i=170

2009-10-04 @ 12:21:04
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits