livet kommer emellan

tror inte att jag har så många läsare kvar här nu.
men får se om ni hittar tillbaka när jag finner kraft och ork att blogga mer regelbundet igen. Som det är just nu så finns inte ork och tid!
Pyssla är inte att tänka på, det handlar bara om att överleva vardagen. Det är så mkt hela tiden och jag kämpar. Det är allt från att jobba, hinna allt hemma, hinna vara social, träna, äta bra mat, ta hand om sig själv, till att försöka hinna tänka, känns och utvecklas. och så leta nytt boende. MÅSTE FLYTTA. helst igår.

jag återkommer. Jag försvinner inte, bara det att jag inte kommer uppdatera så ofta just nu, men jag kommer tillbaka, med nya krafter, tro mig!

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Jag läser! Känner igen mig SÅ i det du beskriver, man har jämt upp med att hålla sig över ytan ;-) Den här boendesituationen är också en evig vagel i ögat....

Kram

Postat av: Linda

Ta hand om dig, andas och hör av dig om du behöver en vän. Kram på dig!

2009-11-27 @ 08:23:25
URL: http://joona.se
Postat av: Elle Andersson

Jag finns här om du vill/behöver.

Kommer att finnas kvar också... alltid!!!



Kram Elle!

2009-11-29 @ 21:59:38
URL: http://minelle.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits