Tack!!

Tack Jenny, Fia, Hella, Anna, Mahlin och Linda för en jättemysig pysselkväll!
Hade supertrevligt!!

Stor kram på er!

Ikväll har vi varit på Hemgården (Öppna förskolan), det har varit vernissage med alla barnen som är hos dagmammor, de har målat och ritat och grejat. Det var jättemysigt! Fick träffa många av barnen som är hos de andra dagmammorna. En tjej som är 4 år ungefär, tycker jättemycket om Freja och "tar hand om henne", ger henne leksaker och leker med henne och så. Sedan är det en liten kille i Frejas ålder som vill pussa och krama henne hela tiden men Freja vill inte det utan drar sig undan så fort han är  i närheten! Hon vet vad hon vill :)

Freja går riktigt bra när man håller henne i en hand nu, så snart snart kanske hon går??

(jag ska försöka blogga mer också. Jag lovar!)

Kommentarer:
Postat av: Linda

Jag äääälskar World Class, de har mycket roliga pass, jättetrevliga (de flesta) ledare och det är fräscht där. Så jag rekommenderar det, men du kan ju provträna nån gång för att se hur det är först. Man brukar få prova iaf en gång. För mig kostar det 299 kronor i månaden med autogiro, men jag är student, så jag vet inte vad det kostar för dig riktigt.



Tack själv för en supertrevlig pysselkväll :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits