En vanlig dag.

En vanlig dag.
Morgonen började med mys i soffan framför Saltkråkan som verkligen fascinerade Freja!
Tvättstugan besökte, en häftig värld. Freja tittar på tvättmaskinen me skräckblandad förtjusning!
Eftersom Freja numera går väldigt bra med stöd av något så var även tvättvagnen väldigt rolig att leka med. Och att plocka in och ur tvätt i maskinen är väldigt fascinerande det också!



(Denna bild är dock tagen hos min mamma och pappa i Kalmar. Freja stod hur länge som helst och la i saker i tvättmaskinen. Jättespännande???)

Sedan tog tvättmedlet slut. Typiskt! Och regn var det ute. Men det blev en promenad upp till affären och Freja gick hela vägen (och höll mig i ett finger), men när vi skulle över övergångsstället tog jag upp henne i famnen då hon inte går så där väldigt snabbt.. det tog väl bra länge både till och från affären men det var mysigt. Vad arg hon blev när jag tog upp henne! Undrar hur det ska sluta när hon väl kan gå själv sedan??

Sedan hade vi lite pusskalas. Om man frågar Freja efter en puss får man det.. Så låg vi bredvid varandra i soffan och läste en bok. Och så lekte vi på golvet. Freja har en låtsastelefon och jag sa "ring ring". Då tog hon upp telefonen och sa något helt obegripligt. Det gjorde hon gång på gång när jag sa "Ring ring".

Min lilla tjeja.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Söta lilla Freja :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits