Min lilla pärla till dotter

Hon är så fin så fin och jag saknar henne på dagarna även om jag vet att hon har det bra och roligt. Hon blir inte ens ledsen på morgonen när vi lämnar henne utan med ett leende så sträcker hon fram armarna mot dagmamman och det är en otroligt härlig känsla!

Freja skrattar och fnissar väldigt mycket nu åt allt man gör och det är så otroligt gulligt. Härligt är också att hon somnar bra på kvällarna nu, tror det har att göra med att hon är hos dagmamman.

men det viktigaste som hänt är att FREJA HAR TAGIT SITT FÖRSTA STEG!
Hon har börjat intressera sig för att gå nu och går gärna och mycket med sin gåvagn som hon dessutom lärt sig att vända med. Hon går gärna ut en promenad med våra köksstolar också som nu står lite överallt.
Igår satt jag och Christian en bit ifrån varandra och hon tog två gånger ett steg själv emellan oss!
Så härligt och häftigt!!

Dag 2 på jobbet är bra, men jag känner att jag saknar någon att bolla ídéer med på jobbet eftersom jag jobbar ganska ensam med mitt projekt. Men jag får försöka lita på min egen förmåga.
Att köra till jobbet känns ganska skönt än så länge, jag hinner vakna till och så. Men man tröttnar säkert snart. Är i alla fall väldigt väldigt nöjd med mitt bilköp, är ägare till en liten Ford Ka från 2002.

men nu ska jag slappa och sedan sova Tidigt.
Vaknar just nu en gång i timmen på natten och tror att jag har försovit mig.. hoppas det blir bättre!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits