Första dagen.

Första dagen på jobbet är gjord.
Jag är trött, så behagligt trött.
Jag har haft en jättebra dag, har en fantastisk chef som har gett mig en väldigt bra introduktion. Jag har kastats rakt in i arbetet och nu är det bara att sätta tänderna i de stora projekt jag har framför mig. Det kommer bli en rejäl utmaning!

Jag måste sova nu, ville bara säga hej.
Får blogga och berätta mer framöver!

Och ja just .. Freja har sovit hos dagmamman i dag för första gången och det hade gått jättebra! Lillstrumpan..
Saknar henne om dagarna.. men jag vet att hon mår bra där hon är. Lite strul bara eftersom vi har svårt att ge ett långsiktigt schema då C:s jobb inte har så bra framförhållning.. men det löser sig!

Och grattis Sofia till ditt nya jobb!! Så glad för din skull!!

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Heja Malin! Skönt att det känns så bra, då blir det säkert bra med! :) SÅ glad för din skull med! Tack! Jag tänkte på dig när jag läste tidningen nu, att Viken också har anställningsstopp nu!



Kram kram

Postat av: Petra/Trollet

Så härligt att det funkar på jobbet och med Freja att sova hos dagmamman!!!!!

Kram

2009-03-19 @ 18:07:27
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits