Denna ofattbara kärlek

Jag finner inte ord för hur mycket jag älskar detta lilla barn som nu går mer än kryper.
Hon tultar omkring här hemma och går och går och går.. Hon harverkligen fått smak på det nu.
Hon gör små piruetter.
Det har blivit lättare för henne att visa vad hon vill nu, hon kommer gåendes med böcker och saker och visar tydligt att hon vill läsa en bok.
Det vill hon gärna göra framåt kvällen. Häromkvällen satt vi i sängen och läste massa massa böcker och bara myste.

Idag satt vi hela familjen på golvet och freja gick fram och tillbaka mellan mig och Christian och oj vad vi busade!

Livet känns så himla bra och den kärlek jag känner är otrolig.
Jag vill bevara varenda litet ögonblick!
Allt från när jag var ute på gården med Freja idag och hon drar i min hand och går fram till en blomma och luktar på den, till hur hon ser ut, hur hon rör sig och hur hon snurrar omkring på golvet yr av glädje.

Detta lilla underverk!

Kommentarer:
Postat av: MissMian

Ja visst är moderskärleken något helt otroligt!

Postat av: Sofia

Åh vad härligt du skriver Malin, blir alldeles rörd <3 Ja, att vara mamma väcker verkligen en hel massa känslor inom en som man inte visste fanns! Kram till er

2009-06-23 @ 22:39:09
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits