Orka bli så arg?

Väldigt tomt här hemma i skåp och kylskåp så lördagsförmiddagen tillbringades på CityGross, en affär som jag verkligen älskar att handla mat i , för allt finns och till bra kvalitet. Köttdisken är fantastisk!
Nåväl.

Har betalat och står och packar i mina varor. Vid kassan bredvid mig blir en kille i 35-årsåldern svinförbannad på kassörskan. Han står verkligen och skäller och skriker och är alltmänt ohövlig och otrevlig.
Vad det handlade om?
Jo, hon hade inte dragit ner hans varor så att han kunde packa tillräckligt snabbt.
Hon förklarade att det var för att den som hade mat bredvid på bandet skulle ha en chans att packa sina saker, och drog hon ner han som var args varor så skulle den som hade bandet bredvid få knosade varor.
Han vägrade förstå och var så arg. Så arg så arg. Vägrade lugna ner sig.

Jag förstår inte. Vad jobbigt det måste vara att leva ett liv och bli så ARG för sådana saker?
Det måste ta otroligt mycket energi?

Så himla himla onödigt.
Och de som sitter där i kassorna gör allt sitt bästa och gör vad de kan på sitt jobb.

Kommentarer:
Postat av: Elin [Asksvart]

Antagligen hade killen en allmänt dålig dag... VI kan ju hoppas de iaf för att orka vara så där arg jämnt funkar ju inte...

Postat av: Sofia

Onödigt, men håller med Elin, förmodligen hade han en dålig dag som gick ut över fel person, stackars kassörksan!

2009-01-31 @ 22:51:53
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Stellan

Ja du Malin en del männsikor har visst bråttom jämt och upplever att vi andra hindrar dem på väg till? Döden eller? Tur att de flesta fokuserar sin kraft på viktigare saker men man skulle vilja veta vad dessa arga typer jobbar med, som har så lite förståelse för andras arbete.

2009-02-01 @ 16:31:43
Postat av: Sara

Haha, jag skrev ju att det bara var att klicka på bilden med kittet i min blogg ;) Men här kommer adressen i alla fall: page=productinfo&cPath=3230&productsid=313" rel="nofollow">http://weedsandwildflowersdesign.com/shoppe/index.php?mainpage=productinfo&cPath=3230&productsid=313



Sen finns det ju fler tillbehör att köpa till, men jag tycker nog att de här verkar räcka långt till ett överkomligt pris! Vore jättekul om du också hakade på!



Kram!



2009-02-02 @ 14:14:19
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: LenaS

ja du det finns folk till allt...

kramis/LenaS

2009-02-04 @ 10:13:37
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits