Lite scrappat och sånt.

Vad händer här då?
Jo magsjukan härjar igen, så Freja var inte hos dagmamman i slutet på veckan. Och så blir inte helgen alls som jag tänkt mig.. Fy så trist det är!!

Jag söker jobb och får nej tack, nej tack. men en dag måste det bli min tur. Så bara är det.
Har träffat fina Miriam i veckan och hon är på utbildning i Norrköping i flera veckor! Jättekul att hinna ses!

Lite alster att visa har jag, orkar inte skriva så mycket just nu känner jag..
Först ett foto från nyårsafton som jag tycker blev så bra.. Vi var hemma hos några kompisar och Freja lekte loss i deras barns lekrum. Här fotade jag henne när jag själv kikade igenom deras lektunnel. Tycker det blev jättecoolt!



Och så har jag ju glömt att visa tändsticksaskarna jag dekorerade och gav bort i julklapp! Tyvärr glömde jag fota när jag lagt dem i cellofanpåse och gjort en egen etikett längst upp... så kan det gå. Här är askarna i alla fall:



Mitt scrapår har förresten börjat strålande! Jag har hittills skapat  6 layouter! Två kan jag visa här just nu. Tyvärr väldigt kasst fotade, men jag orkar inte göra om..



Trevlig helg allihop! Jag ska ta hand om två magsjuka stackare. De båda hade magsjuka i oktober/november också. Men inte jag då. Och tydligen inte jag nu heller. (peppar, peppar....) Kan man vara immun?


Kommentarer:
Postat av: Elin [Asksvart]

Usch va trist med magsjuka, och ja man kan vara immun. Läst om de någon stans, mins inte siffrorna men tror de va ca 20% av Sveriges befolkning som är de...



jätte fina tändsticksaskar.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits