Lite scrappat att visa

Jaaaa, äntligen har jag orkat fota lite layouter som legat här hemma och väntat.
Jag har ett par till, men de kan jag inte visa ännu för det är DT-layouter som inte ska publiceras ännu..

Jag är inget bra på att fota mina layouter just nu.. men ni får stå ut, ni ser ju ändå vad det är..

Börjar med en layout som jag gjorde till en tävling där man bara fick använda färgen vitt. hann inte klar med den i tid för att medverka i tävlingen, men här är i alla fall layouten!



Denna layout är från en bild tagen i sommar. har tagit bort en del av fotot då det är från stranden, men vill ändå visa layouten eftersom jag är väääldigt nöjd med den!
Tycker jag har fångat en härlig stämning i bilden och layouten.. Ja jag tror att jag är mest nöjd med denna layout jämfört med vad jag gjort på länge, även om den är enkel och stilren..



Och så en till.. är hon inte söt så säg?
Denna layout har inspirerats av en layout som Augusti73 har gjort.




Det var allt för nu, nu ska jag leka med Freja!
Här är det duplo som är bäst just nu.. plocka loss och plocka bort och på och så.. härligt!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Hej!

Vilken superfin lift med din sötunge! Vad roligt att jag kunde inspirera dig - så himla roligt att se hur andra gör en egen tolkning med sin egen stil.

Ha en finfin helg!



/A

Postat av: Sofia

Jättefina alster som vanligt, jag gillade den helvita! Freja är ju söt som en liten docka ;)Duplo älskar Edwin också att leka med, helst att rasa ;)

Kram och trevlig helg

2009-01-30 @ 20:58:10
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits