Lilla goding!

I helgen händer inte så mycket. Träffa vänner, ta det lugnt, fixa lite hemma.
Har lite projekt på gång här hemma, vi ska rensa, möblera om, renovera vår stora hall.. Skönt ska det bli när det är klart!

Några bilder på vår lilla goding kan jag bidra med.. Vacker som få..!
Bilderna tagna med mitt Tamron 70-300.


Inne i lekens underbara värld:



Freja är snart snart 14 månader nu. Men inte går hon ännu! Undrar när det ska komma? Men hon pratar som bara den. Sitter och läser böcker, pekar och skrattar och pratar på sitt eget lilla språk. Det bara bubblar massa konstiga ord ur henne hela tiden och det känns som om hon försöker berätta en massa för oss. Hon är överhuvudtaget inte så intresserad av att gå. Eller jo, hon går ju bra med stöd. Men hon föredrar att sitta under korkeken och lukta på blommorna ;)


Skickar även en tanke till Fia som är i USA på CHA-mässan.. Där skulle jag med vilja vara, det är ett som är säkert!


Kommentarer:
Postat av: Sofia

Så himla söt! :)

Ofta är det så att barn har en stark sida, som Edwin som varit duktig motoriskt och kroppsligt hela tiden men som pratar lite sämre. Så det kanske blir så med Freja, att hon pratar före hon går!

Kram

Postat av: Petra/Paradise

superhärliga foton på din vackra tjej!

Jag gillar verkligen namnet Freja, jag har lagt fram lite som förslag att jag kan tänka mej en Freja om vi får en tjej nångång i framtiden ;)

För som du säger..Loke och Freja passar ju som handen i handsken!! ;)

Får jag inte min vilja igenom får jag ta med mej Loke till Norrköping! ;)

Stort lycka till på intervjuerna!!! håller alla mina tummar och tår =D

KRAM Petra

2009-01-25 @ 23:47:13
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Anna

Du ska vara nöjd med att hon är där hon är. Tänk dig i stället att behöva springa runt som en tätting för att du har en tulta som går... :O)

Hon kommer gå tids nog, hon är nog bara den försiktiga typen.



Vinterkramen Anna

2009-01-27 @ 21:30:26
URL: http://annastenman.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits