Inskolningen

Har haft fullt upp här.. har hunnit med att renovera hallen (eller, Christian har gjort det), varit på designermöte på Pysselpassion, varit sjuk, jobbat på Pysselpassion och diverse annat, så därför har jag inte riktigt hunnit med bloggen..

Frejas inskolning har gått jättebra, hon har redan fått en "kompis", en kille på 3 år som sitter och leker med Freja. De är jättesöta! allt har gått bra, nästa vecka ska jag lämna henne ett par timmar för första gången. Vet att hon känner sig trygg hos dagmamman även om hon kommer gråta när jag går.
När jag satt i lekrummet med Freja kröp hon iväg ut till dagmamman i köket, vilket kändes jättebra. hon är väldigt nyfiken på de andra barnen och när jag var med dem när de var ute satt Freja och skrattade och pekade på alla barnen och hade jättekul.
Det känns verkligen jättebra! (om än konstigt... och jag har gråtit en skvätt både nu och då)

Det blev en snabbuppdatering, måste fortsätta röja här hemma. Här är det rensning och röjning och fixa det sista som behöver göras innan vi förhoppningsvis ska flytta. Vi förbereder oss för det i alla fall, även om vi inte har någonstans att flytta än :)

Kommentarer:
Postat av: Petra karlstrand

Oh vad skönt att inskolningen gått bra..... men det är ju kul med kompisar för de små liven!

Kram Petra

Postat av: Camilla

Vad kul att hon redan fått en kompis!



Titta lite i min blogg...har en sak till dig där :)

2009-01-12 @ 23:04:29
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits