Fullt upp

Jag har en hög med layouter som väntar på att visas för er.
Jag har massor att göra här hemma.
Mamma kommer i helgen och vi ska mysa!
Dessutom ska jag och Christian gå på fest på lördagskvällen och komma ut han och jag tillsammans tillhör verkligen ovanligheterna! Ska bli jätteroligt och välbehövligt.

Jag söker jobb som en tok.

Men mest oroar jag mig för Freja som matvägrar hos dagmamman.
Lite yoghurt är allt hon äter.
Inte ens banan som hon vanligtvis älskar går ner.
Inte mat.

Nu är det okej JUST NU eftersom jag kan hämta Freja vid 12 istället för vid 14 som egentliegn är tanken.
Men jag kanske har jobb snart.
Vad händer då.

Varför äter hon inte?!?!?!?!!?!!

Kommentarer:
Postat av: Petra Karlstrand / Trollet

Stackare! Barn som matvägrar är det värsta som finns men tyvärr inget ovanligt! Hoppas det går över snart........

Nu längtar jag efter att se dina LO´s.....

Kram Petra

Postat av: Elin [Asksvart]

Usch va tråkigt att hon matvägrar. MEN de kommer med all säkerhet gå över och barn äter de dom måste och behöver få i sig. Har varit med om att de tagit lång tid innan barn äter ordentligt när de börjat på förskolan.

Kram Elin

2009-01-28 @ 09:43:01
URL: http://blueeye.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det där med maten kommer säkert snart ska du se, det kanske bara är omställningen för henne-mycket intryck och att vänja sig att äta med de andra barnen och kanske lära sig att äta mer själv?

Kram

2009-01-28 @ 18:37:18
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Linda

Det har jag sett upprepade gånger när jag varit på dagis och liknande, det är otroligt vanligt, speciellt hos nya barn som har mycket nya intryck att ta in, kanske inte är vana vid att äta med andra barn (hon har ju inga syskon så det är så nytt på det viset) och dessutom vill de ibland "testa" gränser på olika sätt..kanske är det här hennes sätt att testa? Det kommer med största sannolikhet att bli bättre, och hon kommer få i sig tillräckligt för att klara sig ok, bara väldigt tråkigt såklart. Har du hört med dagmamman om hon har tidigare erfarenhet? Ha det bra vännen!

2009-01-28 @ 18:47:25
URL: http://joona.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits