Melodifestivalen

Är det bara jag som är förvånad att BWO inte gick direkt vidare till finalen? De var ju bara SÅ mycket bättre än de bidrag som gick vidare. Och denna gång är jag berättigad att klaga eftersom jag röstade.

Annars har det varit fullt upp i helgen, sambons mamma har fyllt 60 och vi firade henne i helgen. Freja har åkt pulka i den nykomna snön och nu är det måndag igen. Jag väntar fortfarande på besked om jobbet jag sökt, det dröjer ca 10 dagar till innan jag får besked. Fruktansvärt.
Var på arbetsförmedlingen och träffade min handläggare förra veckan och det var faktiskt en trevlig upplevelse eftersom hon inte trodde det skulle vara några problem för mig att få jobb. Jag ska höra av mig igen om tre månader om jag inte har jobb då, men det SKA jag ju ha!

Annars är det jobbsökande som gäller, jag ligger i, jag vet ju faktiskt inte vad som händer med jobbet jag faktiskt fått.

Scrappat har jag gjort, men ni får inte se riktigt ännu.

Dags att fortsätta med maten, idag blir det kassler med blomkål-och äppelcurrysallad.
Christian och Freja får potatis och sås till kasslern.

Kommentarer:
Postat av: Spooky

Du är utmanad i min blogg...

Postat av: Linda Karlsson

Håller helt och hållet med dig, jag blev otroligt chockad över att BWO inte gick vidare, med tanke på vem de fick möta i duellen. Grymt besviken, tyckte det var en väldigt bra ballad de bjöd på som dessutom skulle kunna ha stora chanser att klara sig ute i Europa!



Fortsätter att hålla tummarna för positivt besked om jobbet i V-vik. By the way, gud vilken mysig bild på far och dotter!!



Kram

2009-02-24 @ 11:37:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits