Jag har digiscrappat!

Inspirerad av Lillasara så köpte jag ett digikit på nätet.
Jag har nämligen också börjat med ett-foto-om-dagen (365) -utmaningen.
Först kände den mig övermäktig men nu när jag ska visa upp bilderna en gång i veckan så känns det bra. Och det känns kul att använda kameran varje dag! Får väl hålla på tills nästa februari istället.

har tänkt framkalla en fotobok av detta sedan.

Som sagt, detta är första gången jag digiscrappar så det är inte perfekt.. men skam den som ger sig!

Denna veckan blev det inte så många foton eftersom vi varit så sjuka, men det passar ju bra som första sida i en bok!


Kommentarer:
Postat av: Carola

Jag tycker det vart snyggt! Och kul utmaning. E lite sugen själv på att haka på. Men de känns verkligen övermäktigt. Bra idé att lägga ihop alla bilder från en vecka.

Och oj vad stor Freja har blivit. Lilla söta tösen.



Kramiz

Postat av: Anonym

Åhhh så snyggt!!! Du vet väl att du kan ta bort den svarta ramen om du vill? Finns ett lager som heter typ "delete me" och det är den. Jag brukar låta den finnas kvar i filen (sparar både som jpg och psd) och då bara klicka lagret som osynligt (om du har lagerpaletten framme finns det ett litet öga som visar synligheten för lagren).



Jag tycker att du ska vara supernöjd, verkligen snygg första digi!



Kram!

2009-02-09 @ 06:26:25
Postat av: Cecilia

Men duuuuu inget fel på den alls!!! Den är jättefin!!!

Kram Cissi

2009-02-09 @ 11:32:54
URL: http://gripdesign.blogg.se/
Postat av: MissMian

Vilken fin!! Kan inte tro att det är din första!

2009-02-09 @ 20:04:02
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Spooky

Ja den blev ju jättesnygg.. jag sa ju det :)

2009-02-09 @ 22:17:14
URL: http://spooky78.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits