Grattis till nya jobben!!

Grattis Jennifer och Grattis Johanna till era nya jobb!! Ni kommer att göra succé, det vet jag!!

Det kommer bli lite tomt för mig nu, jag och Johanna har kämpat och hjälpts åt när det gäller jobbsökandet och nu har Johanna fått jobb. Det är jag jätteglad för att hon har fått, för det var hon så värd, hon har kämpat så länge nu, men nog kommer veckorna kännas ganska långa och ensamma nu när man får kämpa själv och inte har någon att ringa fem gånger om dagen när man funderar över något jobbsökanderelaterat..
Men men, det är ju så det är när man söker jobb!
Väntar på besked nästa vecka från intervjun jag var på, så håll tummarna för mig tack!

I helgen har vi haft besök av några kompisar. Vi umgicks och åt god mat.
Söndag har varit lugn och skön, en promenad i den härliga solen har aktiviteterna sträckt sig till.

Sedan har det plockats och grejats lite.
Vi blir utan avlopp och vatten nu i två dagar och det känns ju .. sådär.
Har fixat en dunk med vatten och lite sånt jobbigt.

Länge sedan jag skrev något om min viktminskning, jag har gått ner ett kilo till men det står och stampar lite nu, har inte kommit igång med träningen som jag tänkt eftersom jag blev sjuk. Men nu är det nya tag igen!

Kommentarer:
Postat av: Linda

Självklart kommer vi hålla tummarna för dig :D Jag önskar dig all lycka!! Jag är också mitt i jobbsökande nu, dock "bara" för extra -och sommarjobb. Ha det toppen!

Postat av: Sofia

Mig har du, mig får du gärna ringa och HJÄLPA, du har mkt bättre koll än vad jag har!

Grattis till viktminskningen, jag försöker tänka att bara man går ner så är det ju positivt!

Kram

2009-02-16 @ 15:13:51
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits