En vanlig lördag.

Idag är det en vanlig lördag.
Bara en sak som saknas här hemma, soffan.
Galet nog sitter vi just nu på golvet. Vi ska hämta min systers gamla soffa imorgon och igår la jag ut vår gamla på Blocket och tänkte att det väl tar ett tag innan den är såld. 30 min senare var den hämtad och betalad så Let´s Dance fick vi titta på ifrån golvläge igår, och detsamma gäller ikväll till melodifestivalen. Men ett gäng täcken och kuddar och lite mys är ju inte heller helt fy skam!

Idag blev det en härlig promenad i det gnistrande vädret.
Freja som vanligen Vägrar att ha skor på sig accepterade det idag och fick sitta lite på backen och känna på snön och isen. Det var uppskattat:



Väl hemma var det lunchdags, och Freja TOKVÄGRAR numera bli matad.
Så hon får äta själv. Det tar tid och det blir kladdigt men det är rätt gulligt:



Sedan är det ju alltid kul att leka tittut när man har händerna fulla av mat.. så att även håret, och den för dagen nyklippta luggen också bli hääääärligt kladdiga!!



Ikväll blir det som sagt melodifestivalen och en del pysslande för mig. Christian ska iväg på konsert med en kompis.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Åh vilka härliga bilder på sötaste Freja!!! Blir nog bra med nya soffan va?



Hur går det med 354-projektet? Jag ligger efter... Just nu har jag tid att trixa men är inte hemma och fick inte med mig kitet, himla irriterande. Men jag kan ju förbereda foton och texter i alla fall. Visa gärna fler av dina sidor!



Kram!

Postat av: MissMian

Haha...vilka underbara bilder!! hon har ju blivit stora damen!!! Skönt att ni fick soffan såld så snabbt!!

2009-02-28 @ 16:35:41
URL: http://missmian.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits