Älska snön!

Idag var en sådan dag när jag så önskar att jag hade haft en liten pocketkamera som passar i fickan.
När vi kom hem från jobbet och snön vräkte ner, slängde vi i oss lite snabb middag och på med tjocka kläder!
Ut i snön! Första gången som Freja satt riktigt bra på pulkan, förra året satt hon inte lika stadigt än.
Hon ÄLSKADE att sitta i pulkan och vi hittade en precis lagom backe för henne att åka i. Hon mös, och vi också.
Oxelbergsparken, med det vita snötäcket på backen, gatlyktorna med gulaktigt ljus, och stora mörka träd ovanför oss.

Kan man annat än njuta?
Ännu ett av de ögonblick jag måste ta till vara för att må bra.

Kom ihåg för mig själv: Köpa ett par lekauteskor till mig själv! Kanske på mellandagsrean?

Kommentarer:
Postat av: Mia

Vad härligt det låter! :-)

2009-12-15 @ 21:41:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits