Lite tyst i bloggen.

Det har blivit en liten bloggpaus här i sommar och nu i början av hösten.
Just nu har vi fullt upp med att bara försöka komma in i vardagen igen med allt vad det innebär med jobb, hem etc etc..

Försöker ta hand om mig själv
Försöker ta hand om min familj

Längtar till hus - vi ska titta på ett på fredag.

Hösten Är hektisk för oss, mycket för att Christian jobbar skift och så.

Förresten ska jag nog till ullared den här hösten. Har aldrig varit där. Hoppas på bra fynd!!


Jag återkommer, hoppas ni läsare stannar.

Scrappat har jag gjort lite lite, resultat kommer. Snart.


Kommentarer:
Postat av: Silwerstar

Hej söta du! Jag åker gärna med dig och Freja till Linköpingsträffen för att shoppa lite och prata med folk! :) Och vad länge sen det var sen vi sågs, snart är det ju dags att ta nya höstfoton! ;) Kramen!

Postat av: Silwerstar

Det är likadant här, jag har inte vetat om Anders ska jobba eller inte den helgen (det är skit att vara vikarie, man kan inte planera alls :S) Nu verkar det som om han ska vara ledig då i alla fall, så jag miniträffas gärna! :D KUL! :D

2009-08-15 @ 20:55:15
URL: http://silwerstar.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits