Tack!

Tack alla alla för era lyckönskningar inför intervjun!
Det kändes bra och jobbet låter SÅÅÅ intressant. Dock är lönen inte så bra, men det kan jag leva med för att få göra det jag brinner för.
Men det stora menet kommer nu. De vill att jag ska börja om EN VECKA: I am sorry, men det går inte.. Christian kan ju knappast få pappaledigt med en veckas varsel även om han förvarnat på jobbet att jag söker annat och så..
Oavsett så känns det bra att jag var på en intervju och att jag fortfarande är Malin och inte bara mamma. Jag har varit i bebisbubblan ganska länge nu, så oavsett vad som händer så ser jag detta som en isbrytare i min jobbjakt. Jag är igång och JAG KAN. OJ vad jag låter optimistisk. Hehe..


Och TACK till mina fina mammavänner som tog hand om Freja när jag var på intervjun! Ni är guld värda vet ni det?

Tror förresten att Freja håller på att få en tand till. Hon har bajsat massor de senaste dagarna och idag har hon bara sovit EN gång, i 40 minuter.. oj oj.. hur ska denna kväll bli, jag bara undrar!


Kommentarer:
Postat av: Julia

Allt går om man vill!

2008-09-09 @ 12:21:11
Postat av: Malin

Vad kul att det gick så bra! Det är ju viktigt att självförtroendet får en kick ibland.



Trist om det inte går att lösa tidsmässigt, hoppas de är lite flexibla för din skull. Annars kommer det säkert fler chanser.



Och just det... jag har msn, men har inte varit inloggad på ett tag... Tror jag har dig där på listan om jag inte minns fel.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits