Internetbrist

Det råder internetbrist på min dator just nu. Det är något med det trådlösa som inte vill fungera så nu sitter jag vid Christians dator en stund. Men där har man inte alla bloggar jag följer etc så jag ber om ursäkt för bristen på kommentarer just nu.

Jag känner mig allmänt trött och slö just nu, vet inte om det beror på vädret? Det bara regnar och regnar.. Men snart snart ska vi ju till solen!

Nu sover Freja efter en ganska intensiv dag (hon hoppade över förmiddagssovet) så nu ska jag plocka undan lite här, skriva en jobbansökan eller två. Ikväll när hon har somnat hoppas jag på att jag ska ORKA scrappa. Det har varit si och så med det på sistone.

So long my friends! Och tack för alla lyckoönskningar om jobbintervjun!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits