Något annat än motgångar, tack?

Jag blir bara så TRÖTT..
Jag fyller 30 i november.
Det hade jag tänkt fira med ett kalas för släktingar och sedan kunde mamma och pappa bo kvar en natt och vara barnvakter och ta hand om Freja medan jag hade lite kompisar här på fest.
I huset där vi bor finns en gemensamhetslokal som man får hyra, vilket jag hade tänkt göra till dagen när släktingarna kommer eftersom min systerdotter är allergisk mot djur, och för att vi bor för litet. Även pappa är allergisk, men han kan vara en stund hos oss ändå.

Det finns även ett övernattningsrum som man får hyra, som mamma, pappa och Freja då skulle vara i på kvällen när jag hade kompisarna här.

Nu blir det inget av. ALLS.
För de håller på med en enklare form av stambyte här i föreningen (de tvättar/rengör avlopp etc etc.. utan att något görs åt badrummet i sig, man behöver alltså inte riva ner/bo i baracker).
Det företag som fixar detta håller på i både övernattningsrummet och gemensamhetslokalen vilket gör att min systerdotter inte kan komma, och inte heller mina föräldrar eftersom pappa inte kan bo här i lägenheten, och jag kan inte heller ha någon fest för kompisarna eftersom jag då inte har någon barnvakt.
Kan alltså varken fira min födelsedag med min släkt eller mina vänner...kul värre..

SUCK..

Kommentarer:
Postat av: Petra/Paradise

Alla motgångar kommer samtidigt..har du tänkt på det? Å det är ALLTID så =(

Likadant är det om nån elpryl går sönder hemma, då går gärna flera saker sönder samtidigt..aööt för att "knäcka" en lite extra..suck

Din kille kan inte ställa upp å vara lite barnvakt för kvällen så kan du åtminstone ha fest för dina vänner iallafall? =)

Hoppas det löser sej för dej.

Kram Petra

Postat av: Linda

Men det är väl bara att hyra ett annat ställe? Finns massa föreningslokaler och annat i olika prisklasser. Linda

2008-10-14 @ 15:32:11
Postat av: Johanna

Hyr en annan lokal eller fira med släkten på restaurang. Lägg föräldrarna på hotell! Ha en trevlig 30-årsdag!

2008-10-19 @ 17:18:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits