Snömys.

Idag kom pappa Christian hem från jobbet och hade vintervädret till ära införskaffat en pulka i 1-årsförskottspresent till Freja.
Den var ju tvungen att invigas förstås!
En tur ute i snön, den glittrande snön.
Freja ÄLSKADE att åka pulka.
Först åkte hon med mamma, pappa drog pulkan.
Sedan åkte hon i en liten backe med pappa.
När hon inte fick åka mer för det var grusigt på vägen, så blev hon ledsen och ville åka mer, mer, mer.
Gullunge!

jag tog inte med mig kameran, men det gör mig inget, för detta härliga härliga minne är bevarat i mitt minne ändå.

Kommer inom kort berätta mer om mitt födelsedagsfirande, har bara inte hunnit!


Kommentarer:
Postat av: Mahlin

Hoppas ni fick en jättebra helg och att din födelsedag blev superskoj! =) Kul med pulkaåkningen. VI höll oss inne idag.. Jag har en utmaning till i min blogg

Postat av: Petra Karlstrand

Hej Malin! Hoppas allt är bra med dig och familjen. Kul för Freja att få åka pulka......

Jag har en utmaning till dig i min blogg - om inte Mahlin hunnit före förstås hi hi

Kram Petra

2008-11-24 @ 21:36:54
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mysigt! Jag minns att Edwin tyckte det var lite läskigt att åka pulka förra vintern, nu tycker han nog det är roligare.

Härligt att du hade en lyckad fest, så himla kul för dig! Ser fram emot att få läsa och kanske se bilder?

Kram

2008-11-24 @ 22:55:15
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi, jag har typ kollat konstant på din blogg hela helgen för en rapport, hoppas du hade en toppenhelg och jättetrevlig fest!

2008-11-24 @ 23:36:36
URL: http://joona.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits