Så skönt!

Ibland är det SÅ SKÖNT att bara sätta sig och skapa! Igår när Freja hade somnat tänkte jag sätta mig och pyssla en stund. Egentligen kände jag mig för trött, men satte mig ändå en stund, bara för att. Gjorde då två layouter. De är enkla och inte direkt genomtänkta, men det var skönt att bara göra. Inte ha massa press på att det ska bli speciellt och bästa layouten hittils. Kanske ska visa dem här, fastän de är väldigt enkla?

Igår firade jag och Christian 9 år tillsammans. NIO ÅR! Det är lång tid. Och jag älskar honom fortfarande. Han är världens finaste, snällaste och mysigaste. Det bästa vårt förhållande har är att vi kan kommunicera. Visst ryter det till ibland här hemma, men sedan lugnar vi ner oss och pratar om saken. Att vi har samma tankar och känslor gör nog också att vi hänger ihop. Jag älskar dig Christian!
Vi skulle haft barnvakt igår och gått ut och ätit, men eftersom vi båda varit sjuka och Freja med, så blev det inte så. Men det får bli en annan gång!

Idag har jag varit och köpt vagnen med stort V! Det blev en rosa/rutig Emmaljunga Scooter och jag känner mig så nöjd så nöjd! Den är fin och enkel att fälla ihop och passar perfekt i bilen och .. alldeles alldeles underbar :)

Imorgon åker jag med bussen kl 7 på morgonen till Syfestivalen i Stockholm! Ska hjälpa till i Pysselpassions monter hela dagen och så är jag hemma igen vid 9 på kvällen. Det ska bli så kul att komma iväg och bara göra något helt annat! Hoppas Christian och Freja får en bra dag här hemma med!

Nu har jag babblat av mig för idag!


Syfestivalen
vagn

Kommentarer:
Postat av: Elin (Asksvart)

Åh ja önskar oxå att jag kunde få åka till syfestivalen... men jag är inte den som åker själv å så ä ja ju fortfarande sjuk oxå...

Hoppas du får kul å träffar mycket trevlig folk.

Kram

Postat av: Anna

Åh, NIO år. Inte dåligt. Grattis!!!



Självklart vill jag se dina nya alster. Du är ju en helt underbar scrappare så hur enkla de en är så är de alltid kanonfina.



Ha en trevlig dag i Stockholm och hälsa alla jag känner!



Kram!

2008-11-07 @ 22:25:39
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.se
Postat av: åsa

Tack malin...för pratstund! Så kul att se dig..krama lilla söta Freja

2008-11-08 @ 22:35:09
URL: http://badankor.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits