Jag har en skatt i mitt förråd.. ;)

Ikväll har jag grejat i vårt förråd och rensat ut en del av Frejas för små kläder som ska säljas. De jag tyckte mycket om behåller jag givetvis men de som inte var något speciellt med kan jag likaväl sälja på Tradera. Hittade då också en hög med leksaker som jag fått av min syrra till Freja, som jag när jag fick dem tyckte hon var för liten för. Bland annat..... pussel med knoppar, skojiga instrument, stort lego och ett hus som är som en bondgård och när man trycker på olika ställen så låter det mm.. Värsta skattkistan i mitt förråd, haha ..

Håll tummarna för att jag får kortläsaren som jag lagt bud på, på tradera. Tills dess blir det en bildlös blogg.

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Bara du bloggar så är jag nöjd ;-)

Jag fick tag i Gangstar-mössorna, Emilie ringde idag, hurra!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits