Garderobsrensning

Idag gjorde jag något väldigt nödvändigt - jag rensade i garderoben.
Lite gravidkläder som låg kvar, massa sommarkläder, en del för stora kläder, en del gamla slitna kläder.
Jag kan säga att det inte finns speciellt mycket kläder kvar. Eller, byxor finns det en hel del, för jag har kommit i säkert 5 par jeans nu som jag inte kunnat ha innan. Tjocka tröjor och koftor finns det mycket av också, men vanliga tröjor, tunikor och sånt är det BRIST på. Så nu får jag nog börja handla några kläder framöver, plus att jag behöver hitta något att ha på mig på min födelsedag.

Nåja, det är ju ett rätt angenämt problem.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Vad roligt att du kommer i flera par av dina byxor nu, så himla härligt :) Kläder är roligt när man får handla nytt när man inte kan ha/gillar sina gamla.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits