Till frissan!

På tisdag ska jag till frissan efter babysimmet, då jag vet att Freja sover SÅÅÅ gott då.
Känns lite nervöst för jag ska till en ny frisör, som jag fått rekommenderad. Billigare än min vanliga, det är egentligen största anledningen. 600 kr för klipp och ton, mot normala 1200 för mitt hår. Det är stor skillnad!
Har funderat på vad jag vill göra med håret och har nog kommit fram till det nu. Satt och bläddrade i en HM-katalog, och tycker att det här är väldigt snyggt:

image471
(bild från HM.com)

Alltså, rak lugg (eventuellt något kortare på mig eftersom jag inte fixar att ha den hängande i ögonen), kanske rakt klippt runt om och så den färgen.

Så här ser jag ut nu:

image472

Vad tror ni, kan det passa? Ärliga svar uppskattas!

Kommentarer:
Postat av: Anki

Jag har haft så och trivdes kanonbra med det. Lättfixat och mer frisyr än utan lugg.

Postat av: Angeliqua

Kan ju aldrig bli fel med en lugg (går ju att fästa undan med hårspänne om man någongång skulle känna för det)...jag brukar alltid känna mig så himla fin när luggen är nyklippt.
Färgen tror jag absolut passar dig med!

2008-05-05 @ 00:35:28
Postat av: Linda Karlsson

Tror du kommer bli jättefin i en sådan frisyr, för du har så fint hår Malin! Du blir nog jätterockigt söt i sån lugg...go for it! Kramar

2008-05-05 @ 08:36:28
Postat av: Ellinor

Jag tror du skulle bli fin i den frisyren - men om du har självfall/lockigt hår är det en del pyssel för att få luggen att ligga snyggt... tro mig, jag har testat själv (och för övrigt återgått till att ha håret som du har :D). Färgen tror jag blir jättetuff på dig!

2008-05-05 @ 16:24:15
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Jenny M

Tycker att det var en jättefin frisyr och tror verkligen att du skulle passa jättebra i den. :)
En bra plattång får lätt fason på luggen på mornarna. Tar ju bara en minut eller två. :)
Supersnygg färg också.

KRAM

2008-05-05 @ 17:04:40
URL: http://jennym.zuper.se
Postat av: Linda

Oj, nu kommer jag skriva nåt helt annat än alla andra här. Jag tycker du har ett så himla fint ansikte och att det ska framhävas. Klipper du lugg gömmer du ju lite av det liksom, så jag tror personligen på en snelugg så att man fortfarande kan se dina fina drag väl. Jag tror inte på den luggen, men det betyder inte att den inte blir fin på dig, det tvivlar jag inte på. Jag skulle satsat på snelugg för att förstärka dina ansiktsdrag mer, så de inte göms bakom en tung lugg. Förlåt om jag är knepig :P

2008-05-06 @ 22:26:13
URL: http://scrapjo.blogspot.com
Postat av: Michaelsimone

Brilliant site. Cheers.

2010-05-12 @ 08:00:47
URL: http://michaelsimone.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits