Minialbum

Är hemma efter att ha varit i Kalmar och Gamleby över påsk. Har haft väldigt trevligt och mysigt även om det hellre hade fått vara lite vår än en massa snö!
Freja har fått påskpresent av sin mormor - en fin bok, och min mormor hade köpt henne kläder.
Var på IKEA i Kalmar en dag och köpte Freja en matstol, hon älskar att sitta i den!

Mamma fyllde år när vi var där och hon fick en bok, ett halsband och så detta minialbum som jag gjort till henne:

image430

Och så hade jag gjort ett grattiskort, inspirerat av bloggen där de gör kort utan stämplar, en blogg jag just nu inte kommer ihåg namnet på..


image432

..- och så ska ni såklart få se lite av Freja också, bland annat när hon sitter i sin nya stol!

Att kolla i den fina boken är skoj, men mest att äta lite på den..image434

Oj vad du skrattar när morfar busar!!:

image435

Och så i nya matstolen..

image436

image437

Har även ett par LO.s att visa men det får bli en annan gång. Nu ska här dammsugas medan Freja sover!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits