Är det lagligt att vara så här söt?

... jag vet inte.. ? Men underbar är hon!
Hon är inne i en sådan härlig period! Visst är det fortfarande lite svårt att komma till ro ibland men hon äter bra, växer och blir tyngre och ler och skrattar mer och mer, och gör mer och mer roliga läten. Hon är så stark i sin rygg, vi ska snart köpa en matstol till henne, hon fick prova Noels (en kompis barns) matstol och satt jättebra i den! Tror bara det är en tidsfråga tills hon kan sitta upp själv.

image423

Annars går livet sin gilla gång, med att ta hand om Freja och busa med henne, fixa här hemma etc..
Umgås med ett gäng mammor, vilket jag skrivit tidigare. I veckan var vi på Öppna förskolan igen, och tog då det här fina fotot på alla så bäsigabusar!:

image424

Scrappat har jag inte gjort på ett tag nu, men jag återkommer med en del projekt så småningom!

Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Hejsan!
Jag är en 20 årig tjej som studerar på högskolan samt frilansar innom foto och webdesign. Har bloggat i 4 år nu och vet hur vitkigt det är med blogg designen för att få sina läsare att stanna kvar.

Söker nu nya bloggar att designa om för en liten summa pengar.
(Beroende på hur mycket som skall göras).
Hör av dig på mail jobb@ bexs . se om du är intresserad.

Min egen blogg hittar du på www.bexs.se.

Med vänliga hälsningar Rebecca

Postat av: Ulla

Vilket underbart foto !!!!!! Och så SÖT hon är !!

2008-03-24 @ 12:59:08
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: Hanna / Nirmala /Khabra

Vilket supersött foto på alla barnen!

2008-03-29 @ 00:43:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits