Bokläseri

Att läsa är en stor passion för mig. Sedan Freja föddes måste jag säga att det inte blivit lika mycket med den varan. 2007 läste jag 28 böcker. Jag har ett litet anteckningsblock där jag skriver upp vilka böcker jag läst, det började jag med 2003.

I år har jag hittills läst:

Johan Theorin - Skuggtimmen
Martina Haag - Hemma hos Martina
Khaled Hosseini - Flyga drake
Åsa Linderborg - Mig äger ingen
Karin Alvtegen - Saknad
Belinda Olsson - Reporter Erkänner Gravidchock (värdelös bok, läs inte den..)
Stieg Larsson - Luftslottet som sprängdes
Markus Lutteman - El choco Svensken i Bolivias mest ökända fängelse

Jag läser för mitt eget höga nöjes skull och har aldrig riktigt brytt mig om vilka böcker man "Ska" läsa.


Nej, dags att laga mat. Jag ska laga Kassler Creole, recept taget från denna otroligt inspirerande sida: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.169098


Kommentarer:
Postat av: Akselkamilla

Great idea make it site. Thank you.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits