Bloggpartyt fortsätter!

Har fått ännu ett läckert bidrag till min utmaning från Emma denna gång:




Klockan är bara tolv och ändå har jag hunnit med mycket idag! Har varit och gått en långpromenad runt strömmen nu på morgonen med jennifer, jättehärligt! (måste komma ihåg att jag och Christian ska gå till Färgargården och fika någon dag!!) och så har jag varit och köpt en doppresent och så stannade jag till på Pysselpassion för att prata lite strunt bara. På fredag ska jag, den andra DT-tjejen och de två som jobbar för Fia på PP hem till henne och käka middag. Najs!!

Nu är det dags för både mig och Freja att äta lunch, det hör jag tydligt :)

Kommentarer:
Postat av: Michaelhedda

Looks good! Many thanks, Thanks much!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits