Bidrag till bloggutmaningen

Två urfina bidrag har jag nu kommit till min bloggutmaning i bloggpartyt:

Först kom Millan med denna härliga LO:


Och så Hedvigs finfina bidrag:



Än är det inte för sent att hänga med på utmaningarna!


Här är allt bra annars, men jag har haft mycket att göra bara.
Midsommar var jättebra, våra vänner M & R och deras barn A och N var här och hälsade på. Vi åt sillunch, var iväg på midsommarfirande och en promenad i ett naturreservat och så grillade vi på kvällen. Kan dock inte bidra med några bilder på våra gäster, då jag inte fått deras tillåtelse om att ha bilder på dem här.

Men här är en midsommartjej:


Tårtan jag bakat:


Naturreservatet:



Scrappat har jag inte gjort alls.. trist men sant. Önskar att tiden fanns!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits