Iväg på semester..

.. imorgon åker jag och Freja till min mamma och pappa och ska vara där i en vecka.
Christian jobbar, mamma är ledig, så då passar jag på!
idag åker vi till Gamleby och Milton ska vara på "kollo".. Vi brukar säga så när han ska vara hos Christians mamma och Janne.. De tar hand om honom när jag är borta, Christian kan ju inte ha med honom till jobbet längre.

Har packat och grejat idag, det är inte klokt vad med grejer man ska ha med sig när man reser med barn! Blir helt svettig..

Och så har vi varit och köpt en sulky! Känns jättebra! Det blev en Babytravel Sulky Shopper. Den är lite större än de minsta sulkysarna och känns riktigt stabil, men är ändå lätt och smidig att köra. Ska övningsköra i sommar och så ska den med till Turkiet i september.

Hade tänkt att ta med lite pysselsaker till Kalmar men med tanke på hur mycket packning det är ändå (bara Frejas mat tar upp en hel väska!) så blev det inte så den här gången.

Å just det! Glömde berätta att vi ska kolla på radhus igen i Skärblacka! :)

Kommentarer:
Postat av: Petra Karlstrand

Halloj på dig!

Vad kul det är att kika runt på din blogg! Gillade ditt husalbum, sånt vill jag oxå göra så den idén kommer jag sno. Kul att se om 10 år hur det såg ut.... Underbara kort på lilla Freja snacka om att du har mycket att scrappa framöver!

Kram Petra

Postat av: Anna

Du är utmanad.....

2008-07-08 @ 18:53:28
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack jag vet hur mycket packning det blir med ett barn. Tänk dig då två barn plus scrappsaker.... :O)



Sommarkramen Anna

2008-07-13 @ 18:43:49
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Mahlin78

Hej hej! Du har blivit utmanad! Info finns i min blogg!

2008-07-14 @ 09:11:42
URL: http://mahlin78.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits