Jag hade tänkt..

.. att visa er en massa layouter idag. Men ni får inte se dem ;)
Nej, men det är så förbaskat svårt att fota layouter när det är så här mörkt hela dagarna, så ni får ge er till tåls tills jag varit nere på Pysselpassion, scrapbutiken här i stan. Hon har så bra ljus i butiken, så jag tar med layouterna dit och fotar i stället.

Men något pysslat kan jag visa,  nämligen min årsbok om Freja som jag gjort, efter inspiration från AnnaB.
Tanken är att jag ska skriva ner för varje månad vad som händer i Frejas utveckling. Dels känner jag för min egen skull att jag inte har samma krav på mig att hinna scrappa allt direkt, utan mycket av det som är viktigast finns nedskrivet där, och i den dagbok jag skriver i, där jag skriver korta anteckningar om vad vi gör om dagarna men också lite känslor och tankar. Då har jag att titta tillbaka på sedan när det är dags att scrappa.
Jag kommer även sätta in lite bilder i den här boken. Så här ser den ut:

image381image382image383


Hur mår vi annars? Vi mår bra. Vissa dagar är bra dagar, som idag, när Freja är lugn och tillfreds och verkar glad. Andra dagar är pest och pina. Hon har svårt att komma till ro, oavsett vad man gör. Hon somnar och sover i 5-10 min och sedan vaknar hon igen. I förrgår var hon vaken mellan 11 på morgonen och 7 på kvällen, om man bortser från en halvtimme i vagnen.. Puh. Men som i morse, när man vaknar och ser ett par stora blå ögon som tittar på en och en sekund senare ett leende, då smälter man ...


I helgen ska jag till Jönköping och träffa systerdöttrarna, som äntligen ska få sina julklappar.. och sedan är det snart dags för scrapträff i Linköping. Räknar inte med att få så mycket scrappat eftersom Freja kommer vara med, men något kanske det kan bli!


Kommentarer:
Postat av: Ejris

vilken fantastisk handstil du har=) och underbar bok något för framtiden

Postat av: Anna

Vilken vacker bok! Underbart att ha som minne till senare i livet.

Jäkla piss också, vi som är hostiga och snoriga här hemma, då kan vi ju inte träffas. :O(

Vinterkramen Anna

2008-01-16 @ 21:21:05
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: AnnaB

Så jättefint! Vad kul att du fick tag i en sån här bok! De är så bra till just det här! Jag skulle ju fortsätta och skriva i en likadan, om andra året... *himlar med ögonen* Den är rätt tom, är jag rädd...

2008-01-16 @ 21:49:56
URL: http://annab.blogg.se
Postat av: Spooky

Vilken fin fin bok :) *kram*

2008-01-16 @ 23:18:43
URL: http://spooky78.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits