Provat på att ha tvillingar..

.. Ja det kan man säga att jag har gjort idag. Mellan 12 och 19 har jag idag varit barnvakt åt Linnéa som är lika gammal som Freja. Jag kan säga att när de båda sov middag så lyckades jag andas och ta det lugnt en stund, det var inte mycket av den varan annars. Intressant att se hur olika de små är, fast de är lika gamla. Freja rör på sig massor, reser sig och går längs möbler, ålar snabbt som attan. Linnéa är lugnare, sitter gärna och pillar och har utvecklat sina rörelser och så mycket mer, vinkar och klappar händer och låter massor.
Men dagen gick bra i alla fall, men jag kan säga att vi nog kommer vänta ett litet tag med ett syskon, haha..

Här är de båda helt uppslukade av Teletubbies..:



Och idag är ju Freja alltså 9 månader gammal! Så här söt är man då när man reser sig mot vardagsrumsbordet (eller snarare kistan)!:



Kommentarer:
Postat av: Linda Karlsson

Hon är bedårande den lilla varelsen!!

2008-08-29 @ 16:29:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits