Jobbat min sista dag..

Idag har jag jobbat min sista dag på E.on. Eftersom jag bara är visstidsanställd och inhyrd via Manpower så kommer jag med all sannolikhet inte tillbaka dit, vilket jag nog inte vill heller. Det har varit en väldigt bra arbetsplats, det är inte det, men det är inte riktigt jobbet jag är ute efter. Men det känns konstigt att bara gå hem och inte komma tillbaka igen.

Blev avtackad på eftermiddagen, de hade fixat två jättefina tårtor från ett bageri i närheten. De var verkligen så vackra, synd att jag inte hade kameran med! Den ena var med vit choklad-flarn på och den andra var jordgubbsmoussetårta med massa chokladdekorationer, björnbär och jordgubbar på. Helt underbart goda!

Det jag inte insett under min tid på E.on är hur mycket jag faktiskt lärt mig och hur  mycket mina arbetsuppgifter har utvecklats. Min tjänst var ny när jag började och det fanns egentligen inte tillräckligt med uppgifter till att börja med, men jag tog åt mig uppgifter och successivt har min tjänst liksom inneburit mer och mer. När jag skulle lära upp den nya tjejen insåg jag hur mycket jag faktiskt lärt mig, om både det ena och det andra. Det var en härlig upptäckt på något sätt, att se att jag faktiskt utvecklats under den här tiden.

Så här ser jag förresten ut nu, har svullnat upp REJÄLT på sistone...

image310

Det var allt för nu. Jag återkommer! :)
Snart ska värdering ske av lägenheten med.. men det är en hel del kvar att fixa här hemma tills dess, men det känns faktiskt mest kul just nu! *full av energi trots allt* . Ja min energi har kommit tillbaka. Den kommer och går lite. Idag är en bra dag.

Ikväll har jag förresten varit på födelsedagsfika hos Jennifer. Mycket trevligt. Hade med mig Milton och han busade som en tok med en tom cola-flaska så vi inte kunde annat än skratta åt honom. Nio år gammal hund som är heltokig och busar runt som en galning. Han är underbar!

Kommentarer:
Postat av: LenaS

Åh snart kommer ju er lilla bäbis ju!!
Ha en bra helg Vännen!
Kram/LenaS

Postat av: Lilo

Jaså, du smyger runt inne i min blog ibland. ;) Jisses vilken mage! Är det TRE bebisar där?? Spännande att få se vad som tittar ut! ;) Laban är också nio år och ibland ett riktigt busfrö. Men faktiskt har han blivit ännu mer gosig nu också!

2007-11-02 @ 23:51:18
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits