Julmässa

Jag tar det lugnt, vilar och myser i vår rena fina lägenhet.
Jag mår inte dåligt alls, så jag hoppas allt är okej med blodtryck osv.

Idag var jag och Christian på Ekenäs Slott utanför Norrköping/Linköping på julmässa. Jag fyller år på onsdag så jag hade fått det besöket av Christian i födelsedagspresent så här i förväg, när vi inte vet när bebis tänker komma osv.

Det var en jättehärlig dag! Vi gick i lugn mak och tittade, vi fikade och köpte en hel del gott och fint. FIck ett halsband med ett hjärta av Christian, jättegulligt!

Här är några få bilder från dagen och en hög-gravid Malin. Beräknat datum om TRE ynka dagar nu!

image336image337image338image339


Kommentarer:
Postat av: Angeliqua

Jisses vad du var lik mor din på den bilden!
(syns btw inte alls att du är så nära kläckning...du ser ju inte det minsta sliten ut!)

Postat av: Amirkarine

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-07-01 @ 10:11:04
URL: http://amirkarine.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits