F R U S T R E R A D!

...ÅHHHHH jag är så frustreraaaaaaad!

Ingen bebis och ingen igångsättning! De vill gärna att barnet kommer ut av sig självt och det förstår och respekterar jag men det är så jobbigt.. Var där vid 10 i morse och var hemma kl 15.. Hade värkar hela natten innan så jag är jättetrött.. Kommer in dit och så tar de tester och säger att det kommer ta ett par timmar innan svaren kommer så jag skickar hem Christian för att sova och jag försöker sova där..

Jag har nu +4 i äggvita så det är högre än innan men mina blodprov och allt sådant är jättebra, CTG-kurvan på bebis är jättebra och mitt blodtryck ligger fortfarande på gränsen. Eftersom blodproverna inte visar något och jag inte har ont i huvudet/magen/flimrar för ögonen så vill de gärna avvakta..

Jag har börjat mogna till ordentligt där nere, är öppen 2-3 cm, tappen är som den ska vara innan förlossning.. är inte helt mogen men är på gång i alla fall..

Ska tillbaka och göra samma procedur igen på tisdag om inget hänt tills dess

Innerst inne förstår jag ju och vet jag att det är BRA om bebisen kommer ut själv. .men just nu är jag mest trött och irriterad på att behöva vara på sjukhuset så många timmar och sedan bara bli hemskickad.

BLÄ.
Tur att glassen man fick till lunchen var god i alla fall ;)

Kommentarer:
Postat av: FruGrip

Usch vännen vad jobbigt det låter. Just nu tungt här med men jag har ju 7 veckor kvar ja o längtar iiiiiiiiiiiinte dit....
Hoppas bebbe eran kommer snart!!!
Kram Cissi

Postat av: uniquelyme/Gunilla

Vi vill se bebis vinka! Nu! Men du får nog försöka att bara ta det lungt och bara vara. Tids nog, vännen.

2007-11-25 @ 21:11:34
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: Anna

Fy bubblan vad jobbigt, har ju inte varit med om något likande då båda mina har kommit innan bf.

Jag tänker på dig ska du veta.

Höstkramen ANna

2007-11-25 @ 21:26:25
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: silwerstar

Oh nej vad jobbigt..!! :-S Jag tänker massor på dig och hoppas verkligen att busbebis vill komma ut SNARAST! Massor av kramar till dig!

2007-11-25 @ 22:20:56
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: AnnaB

Å så jobbigt! Hoppas att bebis snart bestämmer sig för att komma ut! Hur högt blodtryck har du? Tänker på dig!

2007-11-26 @ 11:01:06
URL: http://annab.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits