Snurrig inspiration!

Efter att ha fått tips från en yahoolista om att Lidl den här veckan säljer adressnurror så köpte jag en idag för att få ordning på mina scrapidéer. Känner att när jag läser tidningar eller bara ser en snygg inredningsannons så får jag inspiration och idéer som jag har svårt att veta vart jag ska göra av. Känner att det lätt blir oordning i ett vanligt anteckningsblock.

Så denna kommer jag använda för småidéer, som färginspiration, inspiration till rubriker, detaljer etc etc.. Har tänkt hålla dem bakom respektive bokstav, exempelvis rubriker under R osv.. och så småningom kommer väl vissa bokstäver som inte använda plockas bort.

Så här blev i alla fall snurran:

11250-114


Vad har hänt i övrigt?
Jo, jag har bytt jobb. Eller snarare, kommer byta jobb. Från och med den 1 februari så kommer jag jobba på Eon som administratör/samordnare, i minst 6 månader. Det passar bra in med andra planer. Hade gärna stannat på häktet, men samtidigt ger dem mig bara korta vikariat på 2 månader här och där och det är inte hållbart i längden. Dessutom var det väldigt osäkert om jag skulle få vara kvar när mitt vik gick ut i slutet av februari eftersom det kommer nyutbildade kriminalvårdare från arbetsförmedlingen då som kriminalvården har vissa krav på sig att anställa...

Sedan är kanske inte administratör mitt drömjobb, men alla erfarenheter är bra erfarenheter! Om om jag en dag kommer få jobba med utredningar och sådant jag vill göra så är ju administrativa erfarenheter guld värda! Dessutom blev jag "headhuntad", hehe.. Blev uppringd av Manpower här i Norrköping som blivit rekommenderade mig till det här jobbet från tidigare arbetsgivare. Smickrande!

Kommentarer:
Postat av: Magda

Kul idé med snurran!

2007-01-11 @ 19:49:57
Postat av: Moma

Men grattis!! Gud så kul med nytt jobb. Du ska se att du kommer trivas här. Perfekt läge också.

Hoppas du mår bra?

Kramen

Postat av: Anna G

Grattis till nya jobbet. Alltid roligt att vara eftertraktad =)Jag har oxså köpt en snurra men vet inte riktigt vad jag ska göra av den än....

2007-01-13 @ 10:25:29
URL: http://www.annag.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis till nya jobbet!!! Och vilken kul snurra... tror säkert jag behöver en sådan också!

2007-01-13 @ 20:55:55
Postat av: Lilo

Fnys... det var förstås jag där ovanför. ;)

2007-01-13 @ 20:56:32
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Annika E

Grattis till jobbet! Kul idé med idésnurra! :-) Kramis!

2007-01-29 @ 22:03:43
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits